Notizie dell'Università della Svizzera italiana

IEEE CS TCSE Distinguished Education Award a Mehdi Jazayeri

Il premio è assegnato ogni anno a chi si distingue nella formazione in ingegneria del software e, insieme all'ACM SIGSOFT Distinguished Education Award, è il riconoscimento più prestigioso nel settore. Il prof. Jazayeri è tra i pochi ad essere stato insignito di entrambi i premi. Jazayeri è stato premiato anche per l'impronta che, come primo Decano, ha dato alla Facoltà di scienze informatiche dell'USI, presa a modello in molte istituzioni internazionali.

Per saperne di più.

2013 IEEE CS TCSE Distinguished Education Award to Mehdi Jazayeri

The recognition is presented annualy to those who distinguished themselves in the field of software engineering education. Together with ACM SIGSOFT Distinguished Education Award, it is the highest acknowledgment in the field. Prof. Jazayeri is among the few to have received both honours. The Professor has also been awarded for the mark he left to USI's Faculty of Informatics as its first Dean. A Faculty which has been taken as a role model in many International Institutions.

More information.